Juhend

Valikvastustega võrguviktoriin võimaldab osalejatel kontrollida teadmisi spordist ja olümpiamängudest, hankida uut infot, tutvuda (Eesti) spordi ajaloo põnevate hetkedega ning võrrelda omi teadmisi teistega. Viktoriinil võivad osaleda kõik huvilised ja seda täiesti tasuta!

Mängimine on võimalik nii anonüümselt kui ka registreerunud osalejana. Registreeritud osalejatel on võimalik oma tulemusi teistega võrrelda ja kaasa lüüa auhindadeRegistreerunud mängijate vahel loositakse välja mitmesuguseid auhindu (olümpiakollektsiooni kuuluvad riietusesemed, lauamängud “Spordimäng”, erinevad suveniirid, trükised jne). Auhinnad loositakse edukamate lahendajate vahel välja viktoriini lõppedes. Kõigi auhinnavõitjatega võetakse ühendust nende poolt jäetud kontaktandmete kaudu ja lepitakse kokku auhindade kätte toimetamise viis. loosimisel, lisaks saavad nad mängu lõpuni läbi tehes võimaluse (printeri olemasolul) välja trükkida vastavat saavutust kinnitava diplomi.Viiendale mängutasandile jõudnud registreerunud mängijatel on võimalik endale soetada eriline diplom, mis kinnitab nende edukat osalemist viktoriinil. Diplomil tuuakse ära mängija nimi ja tulemus, samuti tagab see 2014. aasta jooksul ühekordse tasuta sissepääsu Eesti Spordimuuseumisse. NB! Diplom tuleb igal mängijal koheselt välja printida, sest diplomiga avanenud akna sulgemisel ja mängust lahkumisel seda uuesti avada ei saa!

Viktoriini küsimused on vastavalt raskusele jagatud viieks 10 küsimusega plokiks, kuid selleks, et pääseda vastama järgmise ploki küsimustele, tuleb koguda vähemalt 50% hetkeks mängus olnud punktidest.

Punktiarvestus on lihtne. Igale küsimusele on võimalik vastata kaks korda, esimesel korral antud õige vastus toob mängijale 2 punkti, teisel katsel antud õige vastus 1 punkti. Seega saab ühest plokist maksimaalselt koguda 20 punkti. Igale küsimusele vastamiseks on aega 30 sekundit. Kui selle ajaga vastust ei tule, saab mängija teise võimaluse ja uued 30 sekundit (ent nüüd annab õige vastus juba 1 punkti), kui vastust taas ei tule, tiksub automaatselt ette järgmine küsimus. Maksimaalselt saab iga mängus osaleja vastata 50 küsimusele ja koguda kokku 100 punkti.

Aega võtab ühe mängu läbitegemine mitte üle poole tunni, kusjuures iga soovija võib viktoriini läbi teha korduvalt, vastavalt tahtmisele. Seda tahtmist süvendab kindlasti asjaolu, et iga osaleja iga mäng on unikaalse sisuga – komplekti koostab arvuti suure tagavaraks oleva küsimustekogumi baasil.

Tere tulemast mängima!   
Tagasiside:
malumang@spordimuuseum.ee